keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Tukiainen "avautuu" . . .

  Johan tässä ollaan koko tai melkein koko kansa odottanut Mia Mari Johanna Tukiaisen glamourista viestittelyä ja ei niin yllätyksellisesti senhän toki ilmestyi  . . . kaikki sen lienee arvaavat.
  Sentään ensinmäisen kappaleen toisessa virkkeessä oli glamourinen pläjäys: "suuri kultainen risti". Mutta ei ihan tullut selväksi kenen asioita ruodittiin, äidin ja Mia kanssa sosiaaliviranomaisten, lääkäreiden ja psykologien kanssa . . .

  Seuraavassa taasen kysessä oli glamourisesti raha ja lemmikkieläimet . . .  sekä sivutaan itsemurhia. En maksaisi 700e juristipalkkioita, 3000e jotta saan koirat pois häkeistä ja 2400e Nassun tassujen leikkauksesta . . .  jne. jne.
  Homma jatkuu taas glmourisesti: Olen saanut jo useita kirjallisia todisteita eri viranomaisilta, että olen hyvin rakastava ja hyvä eläintenhoitaja, he ovat hyvin ruokittuja jne. ja saavat kokoajan seuraa (enemmän kuin ne ihmiset antavat jotka tekevät 8-10 tunnun työpäiviä, minun eläimeni ovat saaneet seuraa ihan kokoajan.) 
  Tämän jälkeen, äiti saa sapiskaa ja kuulemma Mia Mari Johanna ei ole ostettavissa rahalla . . . tämän jälkeen hitiksi nousee:  Olen lukenut ihan kauhulla myös Suomessa tapahtuvia laittomia huostaanottoja viranomaisten puolesta . . . 

  Talkkari ei vaan jaksa enempää lukea, joten ohessa koko älytön aivopieru:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/RAKASTAN-MUSIIKKIA-IHAN-ALYTTOMAN-PALJON-SE-ANTAA-MINULLE-VOIMAA-JAKSAA-/1030522
  Ja taitaa sittenkin alkaa tästä hetkestä Talkkarin viikonloppu . . . . kippis vaan.